Το Σώμα Πεζοναυτών των ΗΠΑ συνεργάζεται με την Raytheon Technologies Corp. για την ανάπτυξη ενός νέου συστήματος χερσαία εκτοξευόμενων αντιπλοϊκών πυραύλων του Σώματος Πεζοναυτών, το οποίο ονομάζεται Navy Marine Expeditionary Ship Interdiction System (NMESIS). Το Σώμα των Πεζοναυτών ανέθεσε στην Raytheon παραγγελία αξίας 9,6 εκατομμυρίων δολαρίων για την υποστήριξη της αρχικής παραγωγής χαμηλού ρυθμού του εκτοξευτή NMESIS.
Το NMESIS θα εξοπλίσει τις δυνάμεις του συστήματος πυραύλων πυροβολικού υψηλής κινητικότητας (HIMARS) του Σώματος Πεζοναυτών με πυραύλους κατά πλοίων. Ενσωματώνει μια μονάδα εκτοξευτή πυραύλων ναυτικής κρούσης (NSM) ικανή να εκτοξεύσει δύο NSM από φορείς του ROGUE-Fires. Οι φορείς εκτόξευσης του ROGUE-Fires είναι μη επανδρωμένοι και αποτελούν τηλεχειριζόμενες εκδόσεις του μικτού ελαφρού τακτικού οχήματος Oshkosh (JLTV) και θα μεταφέρουν δύο NSM το καθένα για την προστασία του Σώματος Πεζοναυτών.
Τα βασικά επιχειρησιακά χαρακτηριστικά του NSM περιλαμβάνουν τον υπέρυθρο ανιχνευτή, την ενσωματωμένη βάση δεδομένων στόχων και τις δυνατότητες πλοήγησης με χρήση GPS, αδρανειακών αισθητήρων και συστημάτων τρισδιάστατης προβολής του εδάφους μέσω σύνθεσης εικόνας μέσω δορυφόρων. Η Raytheon, σε συνεργασία με την Kongsberg Gruppen, κατασκευάζει το NSM στο Kongsberg της Νορβηγίας. Εκτός από το NMESIS, ο πύραυλος προορίζεται να χρησιμοποιηθεί στο παράκτιο πλοίο μάχης και στη μελλοντική φρεγάτα FFG(X).
Η δοκιμή του NMESIS διεξήχθη στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνια τον Απρίλιο του 2021, με το όχημα ROGUE Fires να είναι τηλεχειριζόμενο και σχεδιασμένο για την υποστήριξη επιχειρήσεων κατά πλοίων από το έδαφος. Η έκδοση ROGUE Fires του JLTV δεν διαθέτει καμπίνα πληρώματος. Οι εργασίες για το έργο αυτό θα πραγματοποιηθούν στο Kongsberg της Νορβηγίας και στο Tucson της Αριζόνα και αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Ιανουάριο του 2026.