Το T-600 αποτελεί ένα ηλέκτροκίνητο μη επανδρωμένο drone κάθετης απογείωσης και προσγείωσης σχεδιασμένο να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 200 κιλών ικανό αναπτύσσει ταχύτητα 140 χλμ/ώρα καλύπτοντας αποστάσεις έως και 80 χλμ, ανάλογα με το ωφέλιμο φορτίο. Είναι σχεδιασμένο για εύκολη αποσυναρμολόγηση και μεταφορά πάνω σε αυτοκίνητα SUV και Toyota HILUX δημιουργώντας πρόπλασμα επιχειρήσεων σε αποκεντρωρικά μοντέλα μάχης. Κατά τη διάρκεια της άσκησης REPMUS (Robotic Experimentation and Prototyping with Maritime Uncrewed Systems), στην οποία συμμετείχαν 15 κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ (μαζί με Ιρλανδία και Σουηδία), το T-600 έβαλε έναντι στόχου μέσω τορπίλες Sting Ray.
Το T-600 αναπτύσσεται ως πρωτότυπο για τη δοκιμή και την παρουσίαση τεχνολογιών για το επερχόμενο T-650, ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μη επανδρωμένου αεροσκάφους βαρέως τύπου (UAS) που έχει σχεδιαστεί για διάφορες εφαρμογές, από στρατιωτικές έως ανθρωπιστικές. Το T-650 στοχεύει στην ενίσχυση λειτουργίας αυτοματοποιημένων αλυσίδων εφοδιασμού εν καιρώ πολέμου, της εκκένωσης θυμάτων και των ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων.
Τα αναδιπλούμενα UAS που επιχειρούν από κινητά οχήματα τύπου SUV, προσφέρουν μια ασφαλέστερη εναλλακτική λύση σε σχέση με τα ακριβότερα μη επανδρωμένα μέσα και το πλήρωμά τους. Ο Dave Quick υπογράμμισε τις νευραλγικές δυνατότητες των τορπιλών Sting Ray που εκτοξεύονται από UAS και παρέχουν αυξημένη επιχειρησιακή ευελιξία σε διάφορες ναυτικές πλατφόρμες. Ο Oriol Badia, Διευθύνων Σύμβουλος της Malloy Aeronautics, αναφέρθηκε εκτενώς στην ταχεία επιχειρησιακή ανάπτυξη του T-600, τονίζοντας την αποδοτικότητα του κόστους σε σύγκριση με την επιχειρησιακή διαλειτουργικότητα που προσφέρει σε ναυτικό περιβάλλον μάχης. Σε περιοχές όπως η Νότια Σινική Θάλασσα, δίκτυα τέτοιων συστημάτων μπορούν να διαμορφώσουν ένα ολόκληρο πλέγμα κρούσης έναντι μονάδων επιφανείας του Κινεζικού Πολεμικού Ναυτικού το οποίο αυξάνει ραγδαία των αριθμό από πλώρες που διαθέτει.