Μετά από μια επιτυχημένη δοκιμαστική πτήση κατά την οποία το όχημα της Talon-A έφτασε σε ταχύτητες σχεδόν υπερηχητικές, η Stratolaunch προετοιμάζεται για την επόμενη αποστολή της με στόχο να φτάσει ή να ξεπεράσει το ορόσημο της πενταπλάσιας ταχύτητας του ήχου.
Η δοκιμή της 9ης Μαρτίου πέτυχε όλους τους πρωταρχικούς της στόχους, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Stratolaunch Zachary Krevor. Εκτοξευόμενο από τις εγκαταστάσεις κατασκευής και δοκιμών της Stratolaunch στο Mojave Air and Space Port στην Καλιφόρνια, το μη επανδρωμένο όχημα αποκολλήθηκε από το σκάφος-φορέα του και έφτασε σε υψηλές υπερηχητικές ταχύτητες πριν πέσει στον Ειρηνικό Ωκεανό.
Για τη δεύτερη αποστολή του Talon-A της Stratolaunch, που έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, θέλει να ωθήσει περαιτέρω τις λειτουργίες του μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Στόχος είναι να φτάσει σε υπερηχητικές ταχύτητες και να επιδείξει τη δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης, προσγειώνοντας το σύστημα σε διάδρομο προσγείωσης. Το όχημα, που ονομάστηκε TA-2, δεν θα υποστεί καμία δομική αλλαγή πριν από την πτήση, δήλωσε ο Krevor, σημειώνοντας ότι η πρώτη αποστολή επικύρωσε το σχεδιασμό και την κατασκευή του αεροσκάφους. Η εταιρεία εξετάζει, ωστόσο, τα επιχειρησιακά διδάγματα από το όχημα TA-1.
Μια επιτυχημένη εκστρατεία δοκιμών Talon-A έχει σημαντικές επιπτώσεις στις προσπάθειες του Υπουργείου Άμυνας για τα υπερηχητικά συστήματα, οι οποίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη των προηγμένων όπλων και στην άμυνα έναντι παρόμοιων συστημάτων που κατασκευάζουν η Κίνα και η Ρωσία.
Η πρώτη μηχανοκίνητη πτήση του Talon-A παρείχε ορισμένα δεδομένα σε πελάτες του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένου του Κέντρου Διαχείρισης Δοκιμών του Πενταγώνου, το οποίο αναπτύσσει μια εναέρια δυνατότητα δοκιμών υπερηχητικών αεροσκαφών με την ονομασία SkyRange. Η επόμενη πτήση θα πάει αυτή τη συνεργασία ένα βήμα παραπέρα, με τους προηγμένους αισθητήρες του SkyRange να παρακολουθούν την αποστολή. Θα είναι επίσης η πρώτη πτήση που θα υποστηρίξει το πρόγραμμα Multi-Service Advanced Capability Hypersonics Test Bed του Πενταγώνου, ή MACH-TB. Η πτητική δοκιμαστική προσπάθεια έχει σχεδιαστεί για την επικύρωση υποσυστημάτων υπερηχητικών συστημάτων, προηγμένων υλικών και άλλων τεχνολογιών.
Η εταιρεία εργάζεται επίσης για να διασφαλίσει ότι το τεράστιο όχημα-φορέας του Talon-A, που ονομάστηκε Roc και είναι έτοιμο για την επόμενη αποστολή του. Το αεροσκάφος, το οποίο έχει άνοιγμα φτερών 385 πόδια και μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 500.000 κιλών, θα εκτελέσει μια σειρά πτήσεων με στόχο την αύξηση του υψομέτρου του για την επόμενη αποστολή Talon-A.