Εννέα χρόνια μετά την έναρξη της ανάπτυξης του νοτιοκορεατικού KF-21 Boramae, η κυβέρνηση υπέγραψε συμφωνία με την Korea Aerospace Industries για την παραγωγή 20 μαχητικών αεροσκαφών. Η παραγγελία έρχεται καθώς η KAI αναφέρει ότι η ανάπτυξη του μαχητικού έχει προς το παρόν ολοκληρωθεί κατά 80%.
Η Διοίκηση Αμυντικών Προγραμμάτων ανέθεσε στην KAI τη σύμβαση ύψους 1,96 τρισεκατομμυρίων γουόν (1,41 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) για την παρτίδα Block 1, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στις 25 Ιουνίου. Οι πλατφόρμες θεωρούνται αεροσκάφη 4,5 γενιάς. Το πρώτο αεροσκάφος θα παραδοθεί μέχρι το τέλος του 2026 και το τελευταίο από τη σειρά αυτή μέχρι τις 31 Αυγούστου 2027, σύμφωνα με την KAI.
Ο Jinseok Song, ο οποίος εργάζεται στην ομάδα διαχείρισης του προγράμματος KF-X της εταιρείας, που πήρε το όνομά του από τον αρχικό τίτλο του KF-21, δήλωσε στο Defense News πέρυσι ότι η εταιρεία θα κατασκευάσει 40 αεροσκάφη KF-21 Block I και 80 Block II. Ωστόσο, η DAPA παρήγγειλε αρχικά 20, σύμφωνα με τις συστάσεις του κυβερνητικού Ινστιτούτου Αμυντικών Αναλύσεων της Κορέας. Η κυβέρνηση μπορεί να παραγγείλει άλλα 20 το επόμενο έτος, μετά από περαιτέρω έλεγχο των επιδόσεων του αεροσκάφους.
Η KAI προετοιμάζεται για αυτό το συμβόλαιο παραγωγής προετοιμάζοντας μια εφοδιαστική αλυσίδα 600 εγχώριων εταιρειών, κατασκευάζοντας εγκαταστάσεις παραγωγής και αποκτώντας εργαλεία. Η KAI στοχεύει να επιτύχει ποσοστό τοπικοποίησης 65%, σημειώνοντας ότι “όπως ακριβώς το ποσοστό τοπικοποίησης βελτιώθηκε σταδιακά με την παράδοση του T-50 [αεροσκάφος] και του Surion [ελικόπτερο], αναμένεται ότι το ποσοστό εγχώριας παραγωγής θα αυξηθεί καθώς το οικοσύστημα της αεροπορικής βιομηχανίας ενισχύεται με τη μαζική παραγωγή του KF-21”.