Xωριανόπουλος Άγγελος
Κατά τη διάρκεια επίγειας δοκιμής, η Baykar πραγματοποίησε τη δοκιμή μετάκαυσης του τρίτου πρωτοτύπου του μη επανδρωμένου μαχητικού KIZILELMA. Στο Future Warfare έχουμε ξανασυζητήσει για το ενδεχόμενο το τρίτο πρωτότυπο να διαθέτει τον κινητήρα μετάκαυσης AI-322F, ο οποίος, με βάση τις αλλαγές στην άτρακτο και άλλες σχεδιαστικές βελτιώσεις, θα επιτρέπει υπερηχητική πτήση. Το βίντεο με το τρίτο πρωτότυπο της KIZILELMA (PT-3) να αναφλέγει τον μετακαυστήρα του επιβεβαίωσε τις προβλέψεις.
Το τρίτο πρωτότυπο εντοπίστηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια επίσκεψης της σαουδαραβικής αντιπροσωπείας στις εγκαταστάσεις της Baykar. Εκείνη την εποχή εντοπίστηκαν οι αλλαγές στον σχεδιασμό του. Ορισμένες, αλλά όχι όλες, περιλαμβάνουν τις επιφάνειες ελέγχου και την άτρακτο στην εξωτερική πλευρά. Στις επιφάνειες ελέγχου, παρατηρήθηκε ότι η διάταξη των πτερυγίων είχε ανακατασκευαστεί με δύο πτερύγια αντί για πέντε στις πτέρυγες. Οι κάθετοι σταθεροποιητές έχουν γίνει μεγαλύτεροι και έχουν πιο ομοιόμορφη γωνία με τις πλευρές της ατράκτου.
Ο μικρότερος αριθμός πτερυγίων μπορεί να προτιμήθηκε για την απλούστευση του ελέγχου της πτήσης. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι ενεργοποιητές για τα πτερύγια και τους κάθετους σταθεροποιητές έχουν κρυφτεί, βελτιώνοντας την αεροδυναμική και μειώνοντας τη διατομή ραντάρ (RCS). Το χαμηλό RCS είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους για την έκδοση παραγωγής του KIZILELMA.
Οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί θα παρέχουν την απαραίτητη ροή αέρα για τον ουκρανικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα μετάκαυσης AI-322F, ο οποίος έχει μέγιστη ώση 44 kN στον μετακαυστήρα.