Η νέα έκδοση του αντιπλοϊκού πυραύλου ATMACA, ATMACA UM (πρώην KARA ATMACA), χτύπησε το στόχο εμπορευματοκιβωτίων στη θάλασσα με ρεκόρ εμβέλειας για την οικογένεια αυτών των συστημάτων όπως ανέφερε η κατασκευάστρια. Ο πύραυλος χρησιμοποίησε IIR seeker για να κατευθυνθεί προς το στόχο ο οποίος ήταν δύο κοντέινερ στοιβαγμένα κάθετα στη θάλασσα, σημειώνοντας άμεσο χτύπημα. Ενώ ο ανιχνευτής IIR έχει μικρότερη εμβέλεια από τον αρχικό ανιχνευτή RF, έχει καλύτερες δυνατότητες διάκρισης και επιτρέπει την πλεύση σε χαμηλό επίπεδο σε ποικίλο έδαφος.
Ως πύραυλος που προορίζεται κυρίως για χτύπημα επίγειων στόχων, ο ATMACA UM πρέπει να μπορεί να επιχειρήσει σε μεταβαλλόμενο έδαφος, γεγονός που απαιτεί καλύτερη απεικόνιση. Ένα άλλο σημαντικό μέρος της δοκιμής είναι ότι ο πύραυλος εκτοξεύθηκε από το εγχώριο φορτηγό KOLUMAN DERMAN 8×8, μια αλλαγή από τα ρωσικά φορτηγά τύπου KAMAZ που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες δοκιμές.
Το ATMACA UM σημαίνει Long Range, με βεληνεκές άνω των 280 χιλιομέτρων, μεγαλύτερο από το βεληνεκές των πυραύλων ATMACA που υπηρετούν στο τουρκικό ναυτικό. Ως νεότερος πύραυλος από το μητρικό του σχέδιο, ο ATMACA UM τροφοδοτείται από τον εγχώριο στροβιλοκινητήρα KTJ-3700 της Kale. Μετά τις ναυτικές πλατφόρμες και το έδαφος, ο ATMACA αναμένεται να εξελιχθεί σε έναν πύραυλο cruise που εκτοξεύεται από τον αέρα, πιθανότατα έναν πύραυλο κατά πλοίων. Ο αεροεκτοξευόμενος ATMACA επιβεβαιώνεται ότι θα χρησιμοποιηθεί στις μεταγενέστερες φάσεις αναβάθμισης του F-16 ÖZGÜR μαζί με άλλα εγχώρια αναπτυγμένα πυρομαχικά.