Ο διευθύνων σύμβουλος της Baykar, Selçuk Bayraktar, δήλωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα μεγαλύτερο UCAV AKINCI με κινητήρες από την TEI. Ο Selçuk Bayraktar, σχετικά με τη μεγεθυμένη παραλλαγή του AKINCI, έκανε την ακόλουθη δήλωση σε συνέντευξή του στον Mehmet Akif Ersoy από το Habertürk: “Έχουμε τον κινητήρα ελικοπτέρου της TEI (TS1400) όταν πρόκειται για κινητήρες τζετ. Αλλά η Turkiye χρειάζεται πολλαπλούς τύπους κινητήρων τζετ (αεριοστροβίλων). Ένας από αυτούς θα είναι για τo AKINCI. Αν επρόκειτο να βάλουμε τη μηχανή του TEI στο AKINCI, θα χρειαζόμασταν μια μεγαλύτερη μηχανή, και το επεξεργαζόμαστε. Οι κινητήρες του AKINCI έχουν 750 ίππους, ενώ ο TS1400 της TEI παρέχει περισσότερους από 1400 ίππους.”
Η TEI πιθανότατα εργάζεται πάνω σε έναν στροβιλοκινητήρα 1400 ίππων από τον πυρήνα του στροβιλοκινητήρα TS1400 και η Baykar εργάζεται πάνω σε ένα μεγαλύτερο UCAV AKINCI για να φιλοξενήσει τον εν λόγω κινητήρα σε συνδυασμό. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το ωφέλιμο φορτίο των παραλλαγών AKINCI B και C είναι πάνω από 1.5 τόνους, το “XL AKINCI” θα μπορούσε να έχει φορτίο οπλισμού πολλών τόνων με σχεδόν δύο φορές ισχυρότερους κινητήρες.
Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μεταφέρει πολλαπλούς πυραύλους cruise ή μεγαλύτερο αριθμό κατευθυνόμενων βομβών. Εναλλακτικά, οι ισχυρότεροι κινητήρες ανοίγουν χώρο για ισχυρότερα ραντάρ και συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, καθώς παράγει περισσότερη ηλεκτρική ισχύ. Έτσι, υπάρχουν επίσης νέες δυνατότητες για UAV SOJ και έγκαιρη προειδοποίηση μέσω UAV.