Μετά από περίπου έναν μήνα αναμονής, έφτασε η απάντηση από τους Αμερικανούς σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τιμή των πυραύλων JASSM για τα F-16 Viper. Η απάντηση αυτή αφορά την επιστολή ερώτησης που είχε σταλεί για το πρόγραμμα εξοπλισμού (LOR for P&A), κυρίως για τα αεροσκάφη που επιχειρούν από τη βάση της Σούδας. Παρά τις πιθανές διολισθήσεις στο πρόγραμμα αναβάθμισης των 82 αεροσκαφών, η Πολεμική Αεροπορία επιμένει ότι η ολοκλήρωση του είναι εθνικής σημασίας και πρέπει να γίνει έγκαιρα, καθώς πραγματοποιούνται κινήσεις για την ενίσχυση με όπλα.
Η πρώτη απάντηση από τους Αμερικανούς σχετικά με τα stand-off όπλα επιτέλους φτάνει. Αυτά τα όπλα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά από τις νέες πλατφόρμες και έμπειρους αεροπόρους. Σύμφωνα με την απάντηση, οι JASSM έχουν κόστος περίπου 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων ανά τεμάχιο. Το ερώτημα τώρα είναι πότε θα γίνει η παραγγελία και πόσο γρήγορα θα φτάσουν στην Ελλάδα για να ενισχύσουν τα Viper. Αυτή η απάντηση θεωρείται σημαντική εξέλιξη, καθώς μετά τους γαλλικούς SCALP EG, ένα ακόμη στρατηγικό όπλο βρίσκεται προς απελευθέρωση και παραγγελία από την Πολεμική Αεροπορία. Ο JASSM, με το συνολικό του βάρος περίπου 1200 κιλά και εμβέλεια που μπορεί να ξεπεράσει τα 685 χιλιόμετρα, θεωρείται όπλο στρατηγικής κρούσης, διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο φέρουν τα F-16 Viper.
Εάν η Ελλάδα προχωρήσει στην παραγγελία των JASSM, θα γίνει μέλος μίας μικρής ομάδας επτά χωρών χρηστών αυτού του πυραύλου. Το επόμενο βήμα που εξετάζεται είναι ο πύραυλος AMRAAM 120D για επιχειρήσεις αερο-αέρος. Οι Αμερικανοί φαίνονται θετικοί για αυτήν την αποστολή, αλλά η απάντηση αναμένεται 1,5 χρόνο μετά. Παράλληλα, αναμένεται απάντηση σχετικά με τους αντιπλοϊκούς πυραύλους Harpoon. Ο AMRAAM 120D, με εμβέλεια περίπου 160 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει σημαντική προσθήκη για τα F-16 Viper. Μόλις πέντε σύμμαχες χώρες έχουν στη διάθεσή τους αυτό το όπλο.
Τέλος, ο αντι-ραντάρ πύραυλος HARM δεν έχει ακόμη λάβει πιστοποίηση για χρήση, αλλά αν η Ελλάδα επιθυμεί να τον χρησιμοποιήσει, θα πρέπει να επωμιστεί το κόστος πιστοποίησής του στα F-16 Viper.