• Απόψεις
  • Μελέτες
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Oι Υπηρεσίες Μας
  • el
    • en
    • el
Κυριακή, 5 Οκτωβρίου, 2025
  • Login
Futurewarfare
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΙΝΔΟ-ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ
    • ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ
  • ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
  • ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
  • MΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
No Result
View All Result
Futurewarfare
No Result
View All Result
Home Γεωπολιτική

Κίνα και Τουρκία χρησιμοποιούν ελικοπτεροφόρα ως πλοία υποστήριξης επιχειρήσεων με μη επανδρωμένα αεροσκάφη

by Χωριανόπουλος Άγγελος
4 Σεπτεμβρίου, 2024
in Γεωπολιτική, Ινδό-Ειρηνικός
0
Κίνα και Τουρκία χρησιμοποιούν ελικοπτεροφόρα ως πλοία υποστήριξης επιχειρήσεων με μη επανδρωμένα αεροσκάφη
502
SHARES
1.4k
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Xωριανόπουλος Άγγελος

Το πρώτο δείγμα μιας νέας κατηγορίας κινεζικών πλοίων με μεγάλο ανοικτό κατάστρωμα πτήσης, που συνήθως αναφέρεται ως Type 076, παίρνει σταθερά μορφή στα κινεζικά ναυπηγεία. Γενικά περιγράφεται ως “πλοίο αμφίβιας επίθεσης” όπως το Τουρκικό Anadolu, αλλά εδώ και καιρό υπάρχουν αναφορές ότι το πλοίο θα μπορούσε να διαθέτει καταπέλτες και εξοπλισμό για την υποστήριξη μιας αεροπορικής πτέρυγας που θα περιλαμβάνει μη επανδρωμένα αεροσκάφη (UCAV) και άλλα μη επανδρωμένα αεροσκάφη σταθερής πτέρυγας.

Type076 vs Type075 pic.twitter.com/jmNdLU6hS8

— 彩云香江 (@louischeung_hk) May 31, 2024

Από άποψη μεγέθους, οι δορυφορικές εικόνες δείχνουν ήδη ότι το Type 076 βρίσκεται περίπου μεταξύ του μεγαλύτερου αμφίβιου πολεμικού πλοίου της Κίνας, του Type 075, και του νεότερου και μεγαλύτερου αεροπλανοφόρου της χώρας, του Fujian. Το πιο αξιοσημείωτο είναι το πλάτος του σκάφους. Το κατάστρωμα πτήσης του είναι σημαντικά φαρδύτερο από το Type 075 και άλλα αμφίβια επιθετικά πλοία, γεγονός που θα του δώσει μεγάλη επιφάνεια καταστρώματος για να επιχειρεί μέσω μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Το Type 076 κατασκευάζεται επί του παρόντος σε ναυπηγείο στο νησί Changxing της Σαγκάης. Το εν λόγω ναυπηγείο φαίνεται να συνδέεται με την κρατική θυγατρική Hudong-Zhonghua της κρατικής ναυπηγικής εταιρείας China State Shipbuilding Corporation (CSSC). Η Hudong-Zhonghua ήταν υπεύθυνη για την κατασκευή των υφιστάμενων Type 075, τρία από τα οποία είναι σε υπηρεσία τώρα ενώ βρίσκεται σε διαδικασία μετεγκατάστασης από άλλη τοποθεσία στη Σαγκάη στο Changxing. Το σημείο όπου κατασκευάζεται το Type 076 είναι επίσης ακριβώς δίπλα στο ναυπηγείο Jiangnan, ένα από τα πιο γνωστά ναυπηγεία της CSSC, όπου κατασκευάστηκε το Fujian. Από ό,τι μπορούμε να δούμε τώρα από το Type 076, το οποίο φαίνεται να κατασκευάζεται από τον Οκτώβριο του 2023 περίπου, πρόκειται για ένα σημαντικά μεγαλύτερο πλοίο από κάθε άποψη.

Alleged Type-076 Amphibious assault ship/ light carrier under construction.

Let's say if the speculation is true, then the slower building pace for fleet carriers is much more understandable.

Since these drone carriers can easily fulfill anti-ship roles far into the Pacific
1/3 pic.twitter.com/0YRj8OUyfk

— Zhao DaShuai 东北进修🇨🇳 (@zhao_dashuai) December 7, 2023

Μια επισκόπηση των δορυφορικών εικόνων από την Planet Labs δείχνει ότι έχει μήκος περίπου 864 πόδια και πλάτος 141 πόδια (263 και σχεδόν 43 μέτρα, αντίστοιχα). Συγκριτικά, και πάλι με βάση δορυφορικές εικόνες, το Type 075 έχει μήκος 784 πόδια και πλάτος 105 πόδια (σχεδόν 239 και 32 μέτρα), ενώ το Fujian έχει μήκος 1.036 πόδια και πλάτος 275 πόδια (σχεδόν 316 και σχεδόν 84 μέτρα). Όλα αυτά συμφωνούν με τις εκτιμήσεις για τα μήκη αυτών των τριών τύπων πλοίων, όπως περιλαμβάνονται σε έναν μη διαβαθμισμένο οδηγό αναγνώρισης πλοίων του PLAN που δημοσίευσε νωρίτερα φέτος το Γραφείο Ναυτικών Πληροφοριών (ONI) του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ. Τα πλοία αυτά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την εκτόξευση και ανάκτηση UCAV όπως το GJ-11 και άλλων τύπων μη επανδρωμένων αεροσκαφών για την εκτέλεση πλήθους αποστολών, από ναυτικές επιθέσεις έως λήψη πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης (ISR).

Επιπλέον, θα μπορούσαν να παράσχουν μια κατώτερη βαθμίδα υποστήριξης της ναυτικής αεροπορίας που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ανεξάρτητα.Από την άλλη πλευρά της εξίσωσης, η Ιαπωνία έχει μετατρέψει το πλοίο αμφίβιας επίθεσης JS Izumo ώστε να μπορεί να επιχειρεί με μαχητικά αεροσκάφη F-35B Joint Strike Fighters και βρίσκεται στη διαδικασία τροποποίησης του πλοίου JS Kaga, με την ίδια διαδικασία τροποποίησης με επίκεντρο την αεροπορία. Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας είχε επίσης ανακοινώσει σχέδια για ένα ελαφρύ αεροπλανοφόρο φορτωμένο με F-35B ήδη από το 2020, αλλά οι φιλοδοξίες της για αεροπλανοφόρο έχουν αυξηθεί σημαντικά στα χρόνια που μεσολάβησαν.

Πέρυσι, το τουρκικό Ναυτικό παρέλαβε επίσης το TCG Anadolu, ένα αμφίβιο πλοίο εφόδου μεγάλου καταστρώματος για δειξαγωγή επιχειρήσεων με μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Υπάρχουν τώρα σχέδια για τη βελτιστοποίησή του για χρήση περισσότερο ως ελαφρύ αεροπλανοφόρο που θα μπορούσε δυνητικά να φιλοξενήσει και επανδρωμένους τύπους σταθερών πτερύγων. Άλλες χώρες στην Ευρώπη εξετάζουν τώρα επίσης την ιδέα της λειτουργίας πλοίων αμφίβιου πολέμου μεγάλου καταστρώματος σε παρόμοιους ρόλους.

Tags: AnadoluΕλικοπτεροφόραΙαπωνίαΙνδό-ειρηνικόςΚίναΚινεζικό Πολεμικό ΝαυτικόΚινεζικός ΣτρατόςΜη Επανδρωμένα ΑεροσκάφηΤουρκίαΤουρκικό Πολεμικό Ναυτικό
Share201Tweet126Share35
Previous Post

Πιστοποίηση χρήσης διαχωρικών κατευθυνόμενων βλημάτων JSM από F-35A της USAF – Ενδιάμεσο στάδιο για τους JASSM

Next Post

Έλληνας πιλότος στην Ουκρανία για εκπαίδευση χρήσης F-16 στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «F-16 Training Coalition»

Χωριανόπουλος Άγγελος

Χωριανόπουλος Άγγελος

Next Post
Έλληνας πιλότος στην Ουκρανία για εκπαίδευση χρήσης F-16 στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «F-16 Training Coalition»

Έλληνας πιλότος στην Ουκρανία για εκπαίδευση χρήσης F-16 στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «F-16 Training Coalition»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

JARI-USV-A «Orca»: Το νέο κινεζικό μη επανδρωμένο σκάφος με δυνατότητες αεροναυτικών επιχειρήσεων και βαρέως οπλισμού
Ινδό-Ειρηνικός

JARI-USV-A «Orca»: Το νέο κινεζικό μη επανδρωμένο σκάφος με δυνατότητες αεροναυτικών επιχειρήσεων και βαρέως οπλισμού

3 Οκτωβρίου, 2025
STM Kargu FPV: Πρώτες δοκιμές για το νέο τουρκικό FPV drone – Ανάλυση ικανοτήτων και εφαρμογών
Τεχνητή Νοημοσύνη και Εξοπλισμοί

Τεράστιο «Drone Deal» Ουκρανίας – ΗΠΑ: Πενταετής συμφωνία για παραγωγή, εξαγωγές και συνεργασία σε Μη Επανδρωμένα Συστήματα

3 Οκτωβρίου, 2025
Το Global Sumud Flotilla κατελήφθη από τον Ισραηλινό Στρατό – Η υποκρισία ξέφυγε
Γεωπολιτική

Το Global Sumud Flotilla κατελήφθη από τον Ισραηλινό Στρατό – Η υποκρισία ξέφυγε

3 Οκτωβρίου, 2025
Αποκεντρωμένα κινητά δίκτυα επιτήρησης απειλών – Ανάλυση του Saab Giraffe 1X για τον Ελληνικό Στρατό
Αμυντική Βιομηχανία

Αποκεντρωμένα κινητά δίκτυα επιτήρησης απειλών – Ανάλυση του Saab Giraffe 1X για τον Ελληνικό Στρατό

2 Οκτωβρίου, 2025
Futurewarfare

futurewarfare00@gmail.com

Πλοηγηθείτε στον Ιστότοπο

  • Απόψεις
  • Μελέτες
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Oι Υπηρεσίες Μας

Ακολουθήστε μας

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • AΠΟΨΕΙΣ
  • ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΙΝΔΟ-ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ
    • ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ
  • ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
  • ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

futurewarfare00@gmail.com